Hos oss utförs permanent makeup med märket Phibrows, en unik patenterad teknik som ger ett väldigt naturtroget resultat som varar i ca 2 år. Behandlingen är skonsam mot huden och näst intill smärtfri.

Kom gärna osminkad, utvilad och utan stress. Så gör vi vårt allra bästa för att ta hand om just Dig.

ATT TÄNKA PÅ INNAN

Du bör inte ha högt blodtryck
Du får inte vara gravid
Du får inte ha några blodsjukdomar
Inte äta blodförtunnande medicin
Om du gjort botox måste du vänta minst 2 veckor

I priset ingår konsultation, behandling samt ett återbesök inom 90 dagar.

Återbesöket är ENDAST till för dig som gjort dina ögonbryn på Skövdekliniken. Ett återbesök ingår i priset och måste bokas omedelbart. Den bör ske tidigast efter 1 månad från behandlingstillfället, dock inom 3 månader. Efter 3 månader passerat är återbesöket förbrukat. Vid återbesök efter 3 månader blir du debiterad.

Hållbarheten är extremt individuell. Vissa kan behöva en påfyllning (touch-up) efter 10 månader medan andra kan vänta 2 år. Det är olika från hud till hud. Faktorer som kan påverka är t ex om du har torr eller fet hud, peeling, krämer, solexponering mm. Vi kan därför inte garantera hur längre just dina ögonbryn kommer att hålla

Har du en tidigare pigmentering/tatuering MÅSTE du boka separat konsultation. Det är inte säkert att vi kan hjälpa dig. De måste vara extremt ljusa och rätt placerade för att vi ska kunna göra ett bra arbete.

Behandlingen är inte smärtfri. Smärtan är väldigt olika från person till person. Vissa tycker att det knappt känns, medan andra tycker att det är en väldigt påtaglig smärta. Alla har klarat av att genomgå hela behandlingen, men räkna med att det kommer att kännas.

du utan att ha varit på en kostnadsfri konsultation innan och det visar sig att jag inte kan hjälpa dig, blir du debiterad för behandlingen.

Kosmetisk pigmentering kan inte göras om du medicineras med blodförtunnande mediciner, så som Varan, Ipren, Alvedon mm. Rådfråga alltid med din läkare vid osäkerhet.

Är du under behandling utav Roaccutan (acne medicin) måste du vänta minst 6 månader efter avslutad behandling innan du kan pigmentera dina ögonbryn. Alt rådfråga din läkare.

När du kommer till oss är det Din tid. All fokus är på just Dig. Men det är även vår arbetsplats och trots att vi verkligen älskar både Barn och Djur ser vi helst att de inte följer med till salongen.

Det är oerhört viktigt för oss att du kan njuta av Din tid i vår oas och att vi kan lägga all koncentration på vårt arbete som innebär precision och perfektion.

FÖRE & EFTER BILDER